سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينماي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 
 

   متن خبر:

۱۷۰۰ صندلی به ظرفیت سینمایی تهران اضافه می‌شود

آماده ‌سازی مگاپارس تا 5 ماه آینده

جمال ساداتیان از راه اندازی پردیس مگاپارس تا ۵ ماه آینده خبر داد و تاکید کرد ۱۷۰۰ صندلی به ظرفیت سینمایی پایتخت افزوده می شود.

جمال ساداتیان تهیه کننده سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت پردیس سینمایی مگاپارس گفت: ساخت این پروژه مانند بسیاری از پروژه های دیگر کمی کند پیش رفته است اما فکر می کنم تا ۵ ماه آینده آماده بهره برداری شود. این مجموعه سینمایی دارای ۸ سالن سینما است و از ۴۳۰۰ متر فضای فیزیکی بهره می‌برد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی ادامه داد: با راه اندازی این مجموعه در منطقه شریعتی تهران نزدیک به هزار و ۷۰۰ صندلی به تعداد صندلی های سالن های سینمای ایران افزوده می شود که این خود آمار قابل توجهی به شمار می رود.

به گفته ساداتیان، هنوز برنامه ای برای اجرای تئاتر در این پردیس ندارند اما این امکان وجود دارد که در آینده برای این امر نیز برنامه ریزی شود ولی در حال حاضر تمرکز اصلی بر نمایش فیلم های سینمایی است.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: یکی از دلایل ساخت و راه اندازی این پردیس سینمایی، کمبود ظرفیت سالن های نمایشی در کشور بود. تاکید می کنم که از جمله سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه کنندگان سینمایی این است که ظرفیت های نمایشی حوزه سینما در کشور را افزایش دهند و این ظرفیت تا اطلاع ثانوی به فیلم هایی اختصاص پیدا کند که تولید سینمای ایران باشد.

سامانه اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده نزدیک روند ساخت سالن های سینمایی در کشور افزایش پیدا کند تا بتوانیم از ظرفیت مازاد سالن های سینما برای نمایش فیلم های خارجی روز جهان هم استفاده کنیم. زیرا بی شک باید ساز و کاری در کشور فراهم شود تا ظرف چند سال آینده نمایش فیلم های خارجی در کشور را داشته باشیم.
مدیر پردیس سینمایی «قلهک» در پایان توضیح داد: البته در حال حاضر نمایش فیلم های خارجی در ایران صورت می گیرد، اما این نمایش به شکل عرضه این آثار در شبکه نمایش خانگی است. اگر شرایطی فراهم شود تا این فیلم ها روی پرده سینما نمایش داده شوند، می تواند در جذب مخاطب تاثیرگذار باشد و در عین حال در بازار فیلم های داخلی نیز تحرکی ایجاد کرده تا فیلم های داخلی سعی در برابر کردن کیفیت خود در مقایسه با آثار خارجی کنند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 08 تیر ماه 1396 | نام کاربر: Morteza Talebpour

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 
 
 
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات سالن هاي سينماي كشور به تفکیک استان
ثبت و رفع نقص اطلاعات و مشخصات سینماها
طراحی و راه اندازی وب سایت

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                                        پشتيباني فني، مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir