سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينماي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 
 

   متن خبر:

مرتضی شایسته: صد سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه می شود

مراسم افتتاح پردیس ارگ تهران برگزار شد

مراسم افتتاح پردیس ارگ تهران با حضور جمعی از سینماگران برگزار شد. پردیس ارگ تجریش در طبقه سوم مجتمع ارگ واقع شده است. طی مراسمی مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ» تجریش با یادی از زنده یاد علی معلم و نمایش فیلم های منتخب نوروزی گشایش یافت.

سینما ارگ تهران افتتاح شد

این مراسم با حضور مرتضی شایسته مدیر هدایت فیلم، سید جمال ساداتیان و محمد نادری مدیر این مجموعه و جمعی از اصحاب رسانه، سینماگران و همچنین علاقمندان فرهنگ و هنر با یاد وخاطره زنده یاد علی معلم در محل این سینما برگزار شد.

سینما ارگ تهران افتتاح شد - 2

سینما ارگ تهران افتتاح شد - 5

این مراسم که با تلاوت قرآن کریم توسط مرتضی یراقبافان آغاز شد و با پخش کلیپ یادبود علی معلم و معرفی بخش های مختلف پردیس سینمایی ارگ و پخش کلیپی در این مورد ادامه یافت.

سید جمال ساداتیان: علی معلم به همه ابعاد سینما آشنایی داشت 

در ادامه سید جمال ساداتیان درباره جایگاه و اهمیت علی معلم در سینمای ایران گفت: در چهار سال گذشته یک بلاتکلیفی در سینما حاکم شد و بحث این بود که سینما استراتژی ندارد و بی برنامه کارش را پیش می برد. با جمعی  از دوستانی که این دغدغه را داشتند با هم جمع شدیم و شورای راهبردی را تشکیل دادیم که ماهی یک بار تشکیل می شد و بحث می کردند و بیانیه منتشر می کردند و آقای علی معلم در آن شورا حضور فعالی داشتند که نشان می داد چقدر سینما را خوب می شناسند و روی استراتژی تبحر دارند. هر مثالی که می خواستیم بزنیم می دیدم مکمل اش را آقای معلم آماده دارد و معلوم بود ایشان در همه ابعاد آشنایی دارند. ایشان همه کارها را در سینما تست کرده بود و می شناخت. بعد از درگذشتشان به منزلشان رفتم و وقتی در منزلشان بودم و بیتابی همسرشون را دیدم و صحبت های خانواده اش را شنیدم فهمیدم او علاوه بر زندگی حرفه ای، در زندگی خانوادگی اش هم متبحر بوده و در گذشت ایشان فقدان بزرگی برای ماست.

مرتضی شایسته: صد سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه می شود

در ادامه مرتضی شایسته مدیر هدایت فیلم در صحبت هایش با تسلیت درگذشت علی معلم و ابراز خوشحالی از آغاز به کار پردیس سینمایی ارگ گفت: علاوه بر این سه سالن که افتتاح شده ما برای یازده سالن دیگر هم برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم با گرفتن مجوزهای لازم آن یازده سالن هم اضافه بشود تا در مجموع ارگ تجریش دارای چهارده سالن سینما بشود. به خاطر ساخت این چهارده سالن از اقای نادری و مهندسان ممنونم.

سینما ارگ تهران افتتاح شد - 3

سینما ارگ تهران افتتاح شد - 4

همچنین علاوه بر این چهارده سالن، ما مجموعه البرزمال را با چهارده سال، مجموعه رضوان با چهارده سالن، مجموعه معین مال با پنج سالن و مجموعه هایی در مشهد و یزد با ده سالن و همچنین مجموعه سعدی شیراز را با چهارده سالن داریم و در مجموع به زودی صد سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه می شود.

محمد نادری: سینماهای پردیس ارگ گسترش پیدا می کند

محمد نادری مدیر پردیس سینمایی ارگ هم با تشکر از کسانی که در ساخت این مجموعه کمک و همکاری کردند گفت: از خرداد سال ۹۵ ساخت سالن های سینما ارگ را آغاز کردیم و تک سالن اینجا با سقف کوتاه را تخریب کردیم و بعد از گرفتن مجوزها سالن را به دو سالن تبدیل کردیم و در نهایت این مجموعه با سه سالن با ظرفیت سیصد نفر تکمیل شده همچنین برای ۸ سالن بالا و یک سالن چهارصد نفره هم مجوز گرفتیم. از دوستان مجتمع ارگ که همکاری کردند که این بخش فرهنگی را ایجاد کنیم تشکر می کنم و برنامه داریم که با مدیریت و راهبری هدایت فیلم پردیس های مختلفی در سطح کشور بسازیم.

منبع خبر: سینما تیکت
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 10 فروردین ماه 1396 | نام کاربر: Morteza Talebpour

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 
 
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات سالن هاي سينماي كشور به تفکیک استان
ثبت و رفع نقص اطلاعات و مشخصات سینماها
طراحی و راه اندازی وب سایت

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                                        پشتيباني فني، مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir