سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينماي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 

 

منوي اصلي سايت

تبلیغات در سامانه اطلاعات سینماها (ای نتورک)

تبلیغات در سامانه اطلاعات سینماها (ای نتورک)

تبلیغات در سامانه اطلاعات سینماها (ای نتورک)

بازگشت به صفحه اصلي اخبار

بازگشت

   متن خبر

جدیدترین آمار ساخت و ساز سینماهای حوزه هنری اعلام شد

سینما قدس تبریز، عید فطر امسال بازگشایی می شود

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» جدیدترین آمار ساخت و ساز سینماهای حوزه هنری را اعلام کرد. محمود کاظمی مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» گفت: بازسازی سینما خانواده اصفهان از خرداد ماه آغاز می‌شود. نقشه های این سینما این هفته در هیات مدیره موسسه بررسی می‌شود و تصمیم می گیریم که این سینما به ۴ یا ۵ سالن نمایش تقسیم شود. پس از پایان بازسازی این سینما، بازسازی سینما ساحل آغاز می شود و این سینما هم به یک پردیس ۴ سالنی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: بازسازی سینما خانواده با همراهی حوزه هنری، مدیران استانی و موسسه «سینما شهر» انجام می‌شود.

کاظمی ادامه داد: تجربه بازسازی سینما فلسطین اصفهان نشان داد که این شهر گنجایش چند پردیس را دارد. سینما فلسطین تک سالنی است، اما موقعیتی مناسب دارد و پس از بازسازی و آغاز بهره ‌برداری استقبال از این سینما، سیر صعودی مضاعف داشته است. در ماه‌ های اخیر در سینما فلسطین تمهیدهایی برای جذب مخاطب داشتیم از جمله دعوت صاحبان فیلم از بازیگران و عوامل فیلم‌های مختلف تا در کنار مردم این شهر فرهنگی و تاریخی فیلم ببینند. همچنین سعید روستایی کارگردان «ابد و یک روز» و باران کوثری بازیگر «کوچه بی نام» به اصفهان آمدند و با استقبال دوستداران سینما مواجه شدند.

مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» گفت: پردیس سینمایی مراغه یکی دیگر از سینماهایی است که قرار است ساخت آن را آغاز کنیم، فعلا در مراحل اداری هستیم و پروژه ساخت این سینما در خرداد ماه کلید می خورد. سینما قدس تبریز که بازسازی آن سال گذشته شروع شده و به دو سالن تبدیل شده است نیز عید فطر امسال بازگشایی می شود.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی تاکید کرد: بازسازی سالن یک و سه سینما شاهد تهران تمام شده و بازسازی سالن ۲ به زودی آغاز خواهد شد. ۱۰ سینمای پرمخاطب حوزه هنری در فروردین ۹۵ عبارتند از آفریقای مشهد، سعدی شیراز، سپاهان اصفهان، ساحل اصفهان، استقلال تهران، سپهر ساری، فلسطین شیراز، فلسطین اصفهان، آزادی کرمانشاه، بهمن ۱ آمل.

کاظمی بیان کرد: استان ‌های تهران با ۱۵ سالن، اصفهان با ۱۲ سالن، خراسان رضوی ۱۲ سالن، گلستان ۶ سالن، فارس و همدان با ۵ سالن بیشترین سالن‌های حوزه هنری را در اختیار دارند. یکی از مهمترین مشکلات سینماداری در سال‌های اخیر هزینه هایی است که دیجیتالی شدن سیستم های نمایش به دنبال داشته است. از یک سو با این سیستم، سینماداران سراسر ایران می توانند همزمان با شهرهای اصلی، به فیلم ها دسترسی داشته باشند اما از سویی دیگر، سینمادار پس از استفاده از این سیستم نیازمند تامین لامپ و ارتقای سیستم در مدتی کوتاه در مقایسه با گذشته است. هزینه‌ هایی که به این شکل به سینمادار تحمیل می‌شود، سنگین است و باید برای حل این مشکل تمهیدی اندیشید.

کاظمی در پایان گفت: حوزه هنری با تجهیز سینماها و افزودن بر تعداد سالن‌هایش می‌کوشد، جمعیت سینما دوست بیشتری را میزبانی کند. بیشتر سینماهای حوزه هنری تک سالنی هستند و این موضوع بر جذب مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد. در سال جدید و در صورتی که همه برنامه‌ها محقق شود، تعداد سینماهای چند سالنی بیشتر خواهد شد و در رقابت با پردیس‌ های سینمایی از چرخه اکران فیلم‌ها عقب نخواهیم ماند و مخاطب بیشتری جذب خواهیم کرد در این صورت ۶۰۰۰ صندلی به ظرفیت سینمای ایران افزوده خواهد شد.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 16 اردیبهشت ماه 1395

 

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 

 
 
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات سالن هاي سينماي كشور به تفکیک استان
ثبت و رفع نقص اطلاعات و مشخصات سینماها
طراحی و راه اندازی وب سایت

 

 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                                        پشتيباني فني، مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir