سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

مدیر اجرایی پیش فروش بلیت‌ های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: سالن‌ های خوب پُر شد

به محض باز شدن سامانه پیش فروش، حدود سه هزار و 200 نفر آنلاین شدند

به گزارش سایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران، مدیر اجرایی پیش فروش بلیت‌ های جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: در پنج، شش دقیقه اول آغاز پیش فروش، ظرفیت بسیاری از سینماها پر شد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

مهدی شکری ‌آذر گفت: از حدود 20 دقیقه مانده به ساعت 12 امروز که آغاز پیش فروش مردمی بود، بسیاری از مردم خود را برای خرید آماده کردند و به محض باز شدن سامانه پیش فروش، حدود سه هزار و 200 نفر آنلاین شدند که نسبت به سال قبل حدود هزار نفر بیشتر بود.

وی ادامه داد: این استقبال برای ما کم سابقه بود و به سرعت در 15 دقیقه اول ظرفیت سالن‌ های خوب پُر شد که باید این موضوع را با دبیر جشنواره مطرح کنم و در صورت موافقت ایشان ظرفیت اضافه شود و بخشی هم به فروش گیشه در روزهای جشنواره اختصاص خواهد داشت.

شکری ‌آذر درباره مشکلاتی که در پیش خرید بلیت‌ های جشنواره وجود دارد، گفت: در پرسه پرداخت مبلغ، اگر پول از حساب کسر شود و برنگردد حتی اگر کد پیگیری هم داده نشود خرید انجام شده است اما ممکن است در پرسه خرید و انتقال مبلغ که به بانک مربوط می‌شود مشکلی پیش آید و پول هم به حساب برگردد که در این صورت خرید قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مردمی نسبت به سال قبل بیشتر شده است، اظهار کرد: این ظرفیت کاملاً در اختیار مردم است که بخش زیادی از آن از طریق فروش اینترنتی ارائه می‌شود.

شکری آذر ارسال بلیت‌ ها از طریق پیک را از اتفاقات این دوره عنوان کرد و گفت: متقاضیانی که علاقه‌مند به دریافت بلیت‌ ها از این طریق هستند، در سامانه این گزینه را مشخص می‌کنند و بعد از پایان پیش فروش که ساعت 24 روز چهارشنبه 30 دی ماه خواهد بود و مراحل چاپ، مرتب ‌سازی و شخصی سازی آن از طریق پیک ارسال خواهد شد.

منبع خبر: ایسنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 30 دی ماه 1394

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                                           پشتيباني فني: گروه توليد محتواي «دسته جدا»
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir