سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سینما قدس احتمالاً از جمع سرگروه ها جدا می شود

تغییر سرگروه ها؛ دستور جلسه این هفته شورای صنفی نمایش

سایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران: اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال نود و چهار فردا برگزار می شود. در این جلسه به غیر بررسی کف فروش فیلم های اکران نوروز، اعضای شورای صنفی نمایش قرار است درباره تغییر برخی سرگروه ها بحث و تبادل نظر کنند. اتفاقی که قرار بود در آخرین روزهای سال گذشته رخ دهد اما در نهایت به اولین جلسه شورای صنفی در سال جدید موکول شد.

وبسایت انجمن سینماداران ایران

طبق شنیده های خبرنگار بانی فیلم، به غیر از تغییر سرگروهی سینما فرهنگ که قطعی شده ظاهراً سینما قدس نیز یکی از گزینه های اصلی خروج از جمع سرگروه های سینمایی است. البته هنوز مشخص نیست کدام سینماها جایگزین فرهنگ و قدس در سال جدید خواهند شد. سال قبل در مقطعی از سینماهایی چون اریکه، سروش و ایران نیز به عنوان کاندیداهای سرگروه های جدید نام برده می شد.

تغییر سرگروه های سینمایی مهمترین مبحث جلسه فردای شورای صنفی نمایش است چرا که کف فروش هیچ فیلمی به اندازه ای نبوده که به این زودی ها سینمای سرگروهش را ترک کند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 17 فروردین ماه 1394

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                                           پشتيباني فني: گروه توليد محتواي «دسته جدا»
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir