سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

اعلام اسامی فیلم های نوروزی توسط سخنگوی شورای صنفی نمایش

رقابت فیلم های کاهانی، داودی، تبریزی، جعفری جوزانی و افخمی

سخنگوی شورای صنفی گفت: فیلمهای سینمایی «رخ دیوانه» در گروه استقلال، «ایران برگر» در گروه آزادی، «استراحت مطلق» در گروه قدس و «طعم شیرین خیال» در گروه آفریقا در نوروز ۹۴ اکران می‌شوند .

غلامرضا فرجی؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره سرنوشت فیلم‌های نوروزی سال 94  گفت: در جلسه شورای صنفی نمایش امروز فیلم‌های متقاضی اکران در نوروز اعلام و در مورد نمایش آنها تصمیم‌گیری شد.

وی افزود:‌ در جلسه امروز فیلم‌ های سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی در گروه سینمایی استقلال، «ایران برگر» مسعود جعفری جوزانی در گروه آزادی،‌ «طعم شیرین خیال» کمال تبریزی در گروه افریقا و «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی در گروه سینمایی قدس برای اکران در نوروز قطعی شدند. فرجی اضافه کرد: تصمیم ‌گیری درباره گروه سینمایی فرهنگ هنوز قطعی نشده است اما پیش‌بینی من این است که فیلم «روباه» بهروز افخمی در این گروه، به اکران نوروز برسد.

انجمن سینماداران ایران گزارش داد اکران فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی در گروه فرهنگ قطعی شد. تمامی فیلم های نوروزی می توانند اکران خود را از 20 اسفند آغاز کنند.

منبع خبر: سینماخبر
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 10 اسفند ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir