سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

یک تهیه‌ کننده از چینش و انتخاب فیلم‌ها برای اکران نوروزی انتقاد کرد

مافیا اجازه اکران نوروزی به ضعفا نمی‌دهد!

سایت انجمن سینماداران ایران: محسن وزیری تهیه‌کننده سینما درباره اکران فیلم سینمایی «دریاکنار» به کارگردانی آرش معیریان، گفت: فیلم ما آماده است و برای اکران نوروز هم متقاضی بودیم و تمایل داشتیم که فیلم در این نوبت اکران شود، اما با روابط و مناسبتی که وجود دارد اکران نوروز به ما نمی‌رسد. در واقع مافیا اجازه اکران به فیلم‌های ضعفا را نمی‌دهند و ما هم تلاش می کنیم در فرصت مناسب فیلم را روی پرده ببریم.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «کالسکه» هم تا به امروز اکران خوبی داشته است و به خصوص در شهرستانها مورد استقبال مخاطبان واقع شده است. در حال حاضر هم فقط در سینما آزادی به اکران خود ادامه می‌دهد و طبق توافق اکران این فیلم تا عید نوروز در این پردیس سینمایی ادامه دارد. وزیری درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: یک فیلمنامه با نام موقت «بوی پول» را مدنظر داریم که در هفته آینده برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهیم کرد. این فیلمنامه کمدی را با قدرت‌الله صلح میرزایی مقابل دوربین خواهیم برد و به محض دریافت پروانه ساخت مقدمات کار را فراهم خواهیم کرد، البته اسم «بوی پول» تغییر می‌کند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 08 اسفند ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir