سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

اسامی سینماهای اکران مردمی سی و سومین جشنواره فیلم فجر اعلام شد

امسال هم سینماها براساس قیمت درجه بندی شدند

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر از اختصاص ۱۴ سینما برای میزبانی مخاطبان و علاقمندان جهت نمایش مردمی جشنواره فیلم فجر خبر داد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

به گزارش سایت انجمن سینماداران ایران، به نقل از  ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمدرضا فرجی، مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فیلم فجر دارای مخاطبان و علاقمندان فراوانی است، گفت: رضایتمندی اقشار مختلف جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو برنامه ریزی های جشنواره با رویکرد حمایتی از محصولات سینمایی، بیشترین توجه را معطوف به استفاده اقشار مختلف جامعه اعم از خانواده ها، جوانان، دانشجویان و دیگر اقشار داشته است.

فرجی بیان کرد: در همین راستا برنامه ریزی های ما در سازمان جشنواره فجر بر پراکندگی جغرافیایی به منظور دسترسی هر چه مناسب تر و آسان تر علاقمندان در سطح شهر تهران مورد توجه جدی بوده است؛ بر این اساس سینماها به سه گروه الف، ب، ج، تقسیم می شوند و هر گروه دارای قیمت معینی است.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده تخفیف ویژه ای در بهای بلیت ها برای مرحله پیش فروش نسبت به تک فروشی در گیشه برای برخی گروه های اجتماعی از جمله دانشجویان در نظر گرفته شده است و برنامه پیش فروش طبق سنوات گذشته متعاقباً از طریق ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره اعلام خواهد شد. فرجی یادآور شد: همانطور که گفته شد این تقسیم بندی و تعیین قیمت های متفاوت بلیت در حمایت از حقوق فرهنگی خانواده ها، جوانان و دانشجویان باعث سرعت بخشی، نظم و پایداری هر چه بیشتر برنامه نمایش سینماها می شود.

وی با بیان اینکه اجرای مطلوب و شایسته این طرح از سال گذشته با استقبال علاقمندان روبه رو شد و امسال نیز استمرار خواهد یافت اظهار امیدواری کرد و گفت: این اقدام پس از جشنواره نیز آینده ای پر رونق برای سینمای ایران را نوید می دهد. شایان ذکر است؛ سینماهایی که دارای ویژگی های لازم و استانداردهای مورد نظر برای حضور در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند با توجه به موقعیت جغرافیایی به شرح زیر است:

سینماهای گروه الف: آزادی، فرهنگ، ملت، کورش، زندگی، جوان، ماندانا
سینماهای گروه ب: استقلال، شکوفه، فلسطین، سروش
سینماهای گروه ج: تماشا، راگا، کیان

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر بیان کرد: سینمای چهارسو واقع در خیابان جمهوری که مراحل پایانی آماده سازی اش را می گذراند با ۴۰۰ نفر ظرفیت نیز در صورت آغاز بهره برداری به سینماهای جشنواره اضافه خواهد شد.

به گفته فرجی؛ امسال برای تکریم حضور اقشار مختلف جامعه اعم از خانواده، دانشجویان، جوانان و دیگر علاقمندان به سینما بحث بلیت شناور طبق سال گذشته در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است. قیمت بلیت های هر گروه متعاقبا اعلام می گردد.

منبع خبر: ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 28 آذر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir