سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

مدیر پخش حوزه هنری در گفتگو با «بانی فیلم»:

حوزه هنری در مسأله سینمای شاهین شهر انحصاری عمل نمی کند

بانی فیلم آنلاین: غلامرضا فرجی وضع سینما را در موضوع پرداخت مالیات بلاتکلیف دانست. غلامرضا فرجی به «بانی فیلم» گفت: درباره مسأله سینمای شاهین شهر هیچ انحصاری وجود ندارد و این موضوع را تکذیب می کنم. قرار نیست حوزه هنری جلوی ارتزاق دیگران را بگیرد. ما در یک صنعت مشغول به فعالیت هستیم و در واقع از یک خانواده ایم. لزومی ندارد به بهانه های واهی عملکرد یکدیگر را در بخش سینما زیرسوال ببریم. اداره ارشاد شاهین شهر می تواند در این زمینه توضیح بدهد. او افزود: افتتاحیه سینمای شاهین طلایی با اکران فیلم «حوض نقاشی» که محصول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است، همراه بود. شاهین طلایی در سال 1393 فیلم «معراجی ها»، «ردکارپت»، «کلاشینکف»، «طبقه حساس»، «خط ویژه» و «شهر موشها 2» اکران کرده است. ادعای این سینما در رابطه با انحصاری کار کردن حوزه هنری جای تعجب دارد. قرار نیست ما به توزیع کنندگان امر و نهی کنیم که فیلم ها را به چه کسانی بدهند یا ندهند؛ تصمیم گیرنده دفاتر پخش هستند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی درباره مشکلات سینماداران برای پرداخت عوارض و مالیات بیان کرد: ما ملاقات هایی با سازمان سینمایی داشتیم. از سازمان سینمایی، اداره مالیات، شورای شهر، شهرداری تهران و شخص دکتر قالیباف درخواست برای حذف مالیات بر ارزش افزوده داشتیم. ما با پرداخت 5 درصد عوارض شهرداری و مالیات بر ارزش افزوده مواجه هستیم. اداره دارایی اعلام کرده است که سینماها نباید 5 درصد عوارض شهرداری را پرداخت کنند اما شهرداری مدعی می شود که سینماها موظف به پرداخت عوارض هستند و تکلیف سینما در این بین نامشخص است. سازمان سینمایی قول داد که در یارانه برق و گاز سینماها مساعدت داشته باشد و ما امیدواریم این کمک و مساعدت امسال اتفاق بیفتد.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 23 مهر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir