سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سخنگوی انجمن سینماداران اعلام کرد: فروش 400 میلیونی در کشور

سانس ‌های فوق ‌العاده ارمغان «سینما سلام» بود

بانی فیلم آنلاین: دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران اجرای طرح «سینما سلام» در تهران و شهرستانها در روز ملی سینما را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استقبال مردم در تمام نقاط کشور خوب بود تا جایی که اغلب سالن های سینما سانس فوق العاده داشتند.

سایت انجمن سینماداران ایران

محمد صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگو با  مهر درباره میزان استقبال مردم از طرح «سینما سلام» در سراسر کشور که دیروز 21 شهریور ماه به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد، اینگونه گفت: امسال صدا و سیما به اندازه سال گذشته تبلیغ طرح «سینما سلام» را انجام نداد ولی با این حال استقبال مردم در تمام نقاط کشور از طرح «سینما سلام» خوب بود تا جایی که اغلب سالن های سینما سانس فوق العاده داشتند.

وی با اشاره به برآورد مالی سینماها از اجرای طرح «سینما سلام» در روز ملی سینما بیان کرد: روز گذشته بیش از 400 میلیون تومان بلیت نیم بها در در تهران و شهرستانها به فروش رفت. اغلب فیلم ها مخاطب خاص خودشان را داشتند اما فیلم سینمایی «شهر موشها 2» از متقاضی بیشتری برخوردار بود.

صابری تأکید کرد: بر خود واجب می دانم از حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی تشکر کنم که در اجرای این طرح تمام ‌قد کنار پخش‌ کننده ‌ها و سینماداران ایستاد و با طرح نیم ‌بها شدن بلیت های سینما مخالفت نکرد. سخنگوی انجمن سینماداران با اشاره به مخالفت سینماداران برای رایگان بودن این طرح گفت: یکی از معایب رایگان بودن طرح «سینما سلام» از دست دادن کنترل متقاضیان ورود به سالن های سینما بود. در هر سانس بیش از ظرفیت، مخاطب وارد سالن می شد یعنی در سالنی با ظرفیت 400 صندلی بیش از 100 تماشاچی مازاد وارد می شد. بنابراین یکی از دلایل مخالفت ما با رایگان بودن طرح برای امکان کنترل جمعیت بود.

صابری در پایان توضیح داد: یکی از ویژگی های حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی این است که به نظرات کارشناسی توجه ویژه دارد و در نتیجه با شنیدن نظر کارشناسی پخش کنندگان و سینماداران به این جمع بندی رسید که طرح «سینما سلام» در دومین حضور خود در روز ملی سینما به شکل نیم بها اجرایی شود.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 22 شهریور ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir