سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

بازدید رئیس سازمان سینمایی از سینمای تازه تأسیس پرشین کرج

سینما پرشین کرج عید سعید غدیرخم افتتاح می شود

بانی فیلم آنلاین: سینما پرشین کرج عید سعید غدیرخم افتتاح می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، حجت الله ایوبی ظهر روز دوشنبه ۳ شهریور با حضور در مهرشهر کرج از پردیس سینمایی پرشین بازدید و با سید مصطفی هاشمی مدیر و سرمایه گذار ساخت این سینما و امیرحسین علم الهدی مشاور این پروژه سینمایی گفتگو کرد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

علم الهدی در این دیدار اظهار امیدواری کرد که پردیس سینمایی پرشین همزمان با عید غدیر افتتاح شود. سید مصطفی هاشمی نیز درباره نحوه ساخت این مجتمع تجاری سینمایی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ساخت این مجموعه از سال ۸۷ آغاز شد و در نهایت امروز دو سالن هریک با ظرفیت ۲۰۰ نفر در این پردیس آماده خدمات رسانی به سینما و سینما دوستان است. وی ادامه داد: علاوه بر این دو سالن، سالن هایی با ظرفیت ۷۵ نفر نیز تعبیه شده و در مجموع این سینما با چهار سالن آماده خدمات رسانی است.

رئیس سازمان سینمایی پس از بازدید از بخش های مختلف این مجتمع، با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در سالن سازی از تلاش های هاشمی در این راستا تقدیر کرد. پردیس پرشین با ظرفیت ۵۵۰ صندلی در مهرشهر کرج واقع شده است.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 08 شهریور ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir