سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

بیژن جباری: ما مجبوريم ملک را بفروشيم و سهم سهامداران را بدهيم

استوديو فيلمساز تعطيل شد!

استوديوي قديمي تهران که از سال 46 فعاليت اش را آغاز کرده بود چند روزي است به صورت رسمي تعطيل شده است. بيژن جباري مديرعامل استوديو فيلمساز روز گذشته با تأیید اين خبر در جملات کوتاهي به باني فيلم گفت: «از اول تير ماه با کارکنانمان تسويه حساب کرديم. دفتر فعلا باز است تا به تعهدات قبلي مان عمل کنيم. بعد از آن استوديو تعطيل مي شود.»

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

اين استوديو که عمده فعاليت اش چاپ کپي فيلم هاست با ديجيتال شدن سينماها و جايگزين شدن سرور به جاي آپارات ديگر نيازي به چاپ کپي به شيوه سابق ندارد و به همين دليل تعطيل شده است. زمزمه تعطيلي استوديو فيلمساز از مدتها در ميان اهالي سينما به گوش مي رسيد.

جباري پيش از اين به باني فيلم گفته بود: ما در مجموعه 18 نفر همکار داريم که تنها 9 نفرشان در ليست بيمه هستند. عده اي از همکارانم بازخريد شدند و عده اي هم تا پايان سال بازخريد خواهند شد. ما مجبوريم ملک را بفروشيم و سهم سهامداران را بدهيم. اميدوارم نهادي سازماني جايي که دلش براي فرهنگ مملکت مي سوزد، بيايند آنجا را ببينند و خريداري کنند تا مثل محلي مربوط به تاريخ سينماي اين کشور، باقي بماند، چون ما مجبور به فروش هستيم. ما الان وسايل خيلي زيادي داريم. ماشين هاي چاپمان را به موزه مي دهيم. در طول اين 45 سال قبلاً هم اين کار را کرده ايم.

او در خصوص حفظ اين استوديو قديمي عنوان کرده بود: نامه اي به آقاي ايوبي نوشتيم و گفتيم داريم تعطيل مي کنيم و شما يکبار بياييد اين تشکيلات ما را بازديد کنيد و ببينيد ما چه داشتيم و اين مکان و امکانات اگر در سينما باقي بماند چقدر به لحاظ سير تاريخي اهميت دارد و ... هنوز پاسخي دريافت نکرده ايم.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 14 تیر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir