سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

با فیلم افتتاحیه «شهر موش ها» سینما سروش به چرخه اکران سینمای ایران می پیوندد

وعده بازگشایی سینما سروش در عید فطر امسال

بانی فیلم آنلاین: مالک سینما سروش تهران درباره بازگشایی این سینما گفت: درصورت نصب سیستم پخش دیجیتال و انجام خرده کارهای عمرانی، سینما عید فطر باز می‌شود.

مرتضی مطلق مالک سینما سروش در گفتگو با فارس، درباره روند بازسازی و زمان بازگشایی این سینما گفت: در صورت انجام خُرده کاری‌ هایی نهایی که باید از سوی پیمانکار انجام شود، این سینما تا عید فطر بازگشایی می‌شود.

وی درباره این خُرده کاری های باقی مانده گفت: مقداری کار مربوط به سیستم تهویه و هواکش ‌ها باقی مانده که باید تمام شود و پیمانکار باید مراحل فنی آن را انجام دهد و از آنجایی که قرار دادی بین ما، آقای محمد رضا‌فرجی، موسسه سینما شهر و پیمانکار بسته شده بنده روز گذشته جلسه‌ ای با محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای سازمان سینمایی داشتم و از وی خواستم تا مذاکره‌ای با پیمانکار انجام دهد و کار بازسازی سینما نهایی شود.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی همچنین درباره نصب سیستم پخش فیلم دیجیتال در این سینما گفت: این سیستم هنوز نصب نشده اما موسسه سینما شهر به ما گفته است که کار نصب آن زمان زیادی نمی‌برد. مطلق خاطر نشان کرد: در صورت نصب پرده سینما، سیستم پخش دیجیتال و خُرده کارهای عمرانی، سینما در عید سعید فطر بازگشایی می‌شود.

وی درباره تغییرات انجام شده در این سینما گفت: این سینما از یک سالن به سه سالن افزایش یافته، یک سالن با حدود 400 صندلی، یک سالن با 200 صندلی و سالن دیگر با 100 صندلی آماده شده است، همچنین سیستم تهویه سینما نوسازی شده و تغییر کرده است.

مالک سینما سروش درباره فیلم هایی که قرار است در افتتاحیه این سینما پخش شود گفت: در حال حاضر مشخص نیست اما قرار است یک فیلم فعلاً نمایش داده شود تا زمانی که در افتتاحیه اصلی فیلم سینمایی «شهر موش ‌ها» را در این سالن اکران کنیم.

به گزارش فارس، برخی کارشناسان معتقدند یکی از دلایل بحران مخاطب در سینما مشکلات و کمی سالن خوب سینما است، موسسه سینما شهر متولی دولتی موضوع ساخت و حمایت از سالن ‌های سینما است و وظیفه بازوی اجرایی و فنی سازمان سینمایی در ساخت سالن را به عهده دارد.

سینما سروش از سینماهای قدیمی شهر تهران است و در خیابان شریعتی قرار دارد، این سالن حدود دو سال نیم پیش به دلیل بازسازی بسته شد و بازگشایی آن هر بار به دلایلی به تأخیر افتاد، البته سال های گذشته نیز در مناسبت های مختلف اعلام شد که این سینما بازگشایی می شود اما بحث باز شدن این سالن سینما تا به امروز با تأخیر مواجه شده و بازگشایی آن همزمان با عید فطر امسال تازه ترین خبر و زمان برای بازگشایی این سالن سینما است.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 12 تیر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir