سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

نارضایتی برخی پخش ‌کنندگان / همه‌ سینماها دیجیتال شدند؟

سینماداران باید تجهیزات دیجیتال را بخواهند!

بانی فیلم آنلاین: مدیرعامل موسسه «سینما شهر» تأکید کرد: برای نصب تجهیزات دیجیتال در سینماها، باید خود سینماها متقاضی انجام این کار باشند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

مجید مسچی در گفتگویی با ایسنا درباره دیجیتال نشدن برخی سینماها مانند «صحرا» و «ایران» که باعث نارضایتی برخی پخش‌کنندگان فیلم‌های سینمایی شده است، بیان کرد: تقریبا تمام سینماها روند دیجیتال شدن را طی کرده‌اند اما نکته اینجاست که سینماها باید خود متقاضی انجام این کار باشند، چون به هر حال هزینه‌هایش (توسط سازمان سینمایی) پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: مسئولان این دو سینما هم پیگیری لازم را انجام داده‌اند و به زودی هر دو مجهز به سیستم دیجیتال می‌شوند. البته قرارداد سینما «ایران» بسته شده و شاید تا آخر هفته جاری سیستم‌ پخش دیجیتال در آن نصب شود.

مسچی با اشاره به اینکه در شهرستانها هم تقریباً بیشتر سینماها مجهز به سیستم پخش دیجیتال هستند، گفت: عمده‌ترین مشکل درباره سینماهایی که هنوز به این سیستم مجهز نشده‌اند، تعدد مالکان آنهاست چرا که مالک برخی از این سینماها فوت کرده و توافقی میان وراث وجود ندارد. همچنین مواردی هم بوده که خیلی اطمینانی به انجام این کار نداشتند و بر این تصور بودند که نصب سیستم دیجیتال تعهد مالی برایشان به همراه دارد، به همین دلیل تا توجیه شدن آنها زمان صرف می‌شود.

مدیرعامل موسسه «سینماشهر» درباره وضعیت سینما «سروش» هم گفت: در این سینما آنچه مربوط به ما بود انجام شده و تأمین هزینه ‌ها هم صورت گرفته است. باقی مسائل را مالک سینما باید پیگیری کند تا آن را راه‌اندازی کند.

اخیراً پخش‌کننده فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از مجهز نبودن سینماهای «صحرا» و «ایران» گلایه کرده بود، چرا که معتقد است، با توجه به هزینه‌ تهیه‌ کپی، برای تهیه ‌کنندگان فیلم‌ ها صرف نمی‌کند که برای یکی دو سینما نسخه کپی آماده کنند و به این ترتیب این سینماها از چرخه اکران فیلم‌ خارج می‌شوند.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 04 خرداد ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir