سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

به دستور رهبری؛ 27 سینما به سینماهای حوزه هنری اضافه شد

روند واگذاری سالن ها کند است

به دستور مقام معظم رهبری 27 سینمای دیگر به مجموعه سینماهای حوزه هنری اضافه شد. علیرغم دستور رهبری برای دادن این سالن‌ها؛ روند واگذاری سالن‌ ها توسط بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و کمیته امام با کندی صورت می‌گیرد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

آفتاب: رئیس حوزه هنری از اضافه شدن 27 سالن سینمایی به مجموعه سینماهای این حوزه به دستور مقام معظم رهبری خبر داد. به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن مومنی شریف؛ صبح امروز (18 فروردین) در اولین نشست خبری خود در سال 93 با خبرنگاران با اشاره به اهمیت سینما گفت: سینما برای ما بسیار مهم است و سالن‌ های سینما نیز در این امر نقش مهمی دارند. به تازگی و به دستور مقام معظم رهبری؛ تعداد 27 سالن سینمایی که در اختیار ارگا‌نهای دیگری همچون بنیاد مستضعفان کمیته امداد و بنیاد شهید بود؛ به حوزه هنری واگذار شده است.

وی ادامه داد: ما برای سالن ‌های سینمایی بخش ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم و قرار است تمام سینماهای حوزه هنری در کشور به صورت زنجیره‌ای و واحد اداره و مدیریت شود.‌ مومنی شریف تأکید کرد: هم اکنون حوزه هنری بیش از 100 سالن سینما در کشور دارد. وی ادامه داد: علیرغم دستور مقام معظم رهبری برای دادن این 27 سالن سینما به حوزه هنری توسط بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و کمیته امام؛ متأسفانه روند واگذاری با کندی صورت می‌گیرد.

منبع خبر: سایت آفتاب
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 27 فروردین ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir