سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

انتخاب سینما فرهنگ به عنوان سرگروه جدید بر اساس آئین نامه اکران سال 93

گروه سینما فرهنگ در انتظار مشخص شدن فیلم نوروزی

محمدرضا فرجی دبیر کارگروه تدوین آیین‌ نامه اکران سال 93 با اشاره به اینکه سینما فرهنگ به تازگی به عنوان سرگروه سینمایی جدید انتخاب شده است، گفت: سینما فرهنگ یکی از بهترین سالن‌های سینمایی و مجهز به سیستم‌های مجهزی است. قطعاً این سینما در آینده نزدیک رقیب جدی برای سینما آزادی می شود و به همین دلیل انتخاب درستی برای سرگروهی سینما فرهنگ گرفته شده است.

انتخاب سینما فرهنگ به عنوان سرگروه جدید بر اساس آئین نامه اکران سال 93

وی افزود: تاکنون سه فیلم «خط ویژه» در گروه آفریقا، «طبقه حساس» در گروه استقلال و «چ» در گروه آزادی برای اکران عمومی در نوروز 93 قطعی شده‌اند و اکران «معراجی‌ها» هم در تعطیلات نوروز در سرگروه قدس ادامه می‌باید و فقط سینما فرهنگ به زودی فیلم نوروزی خود را معرفی می‌کند. چندین گزینه برای اکران نوروزی در این سینما به عنوان سر گروه مطرح است که به زودی اعلام می شود. به گفته وی، امسال گروه سینمایی آزاد نیز برای اکران نوروزی تعریف شده است که هنوز فیلمی برای این سرگروهی درخواست نداده است.

فرجی در پایان درباره بازسازی سینما عصرجدید که مدیر این سینما در گفتگو با مهر نکاتی در این زمینه داشت، گفت: ما برنامه های بازسازی سینماها در سال 92 را انجام دادیم و قطعاً در نیمه اول سال 93 نیز به سراغ بازسازی ‌های جدید می رویم. در صورت تزریق بودجه یکی از اولویت های ما بازسازی سینما عصرجدید است و پیش از این هم با مالک آن صحبت کرده‌ایم.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 09 اسفند ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir