سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

عبدالله علیخانی خبر داد:

سینما عصرجدید دیگر سرگروه نیست؛ بازسازی سینما در برنامه قرار دارد

مدیر سینما عصر جدید با گله از شرایط این سینما، عنوان کرد که بازسازی این سالن در صدر برنامه‌ هایشان قرار دارد.

عبدالله علیخانی یکی از مدیران سینما عصر جدید گفت: از روز چهارشنبه 7 اسفند ماه پس از سالها سینما عصر جدید از سرگروهی خارج شد به همین دلیل ما از همان روز فیلم سینمایی «معراجی ها» را در سالن اصلی اکران عمومی کردیم.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی افزود: از زمانی که ما این سالن سینمایی را خریداری کردیم، 35 میلیون تومان از جیب خرج کردیم تا بتوانیم حقوق کارمندان را پرداخت کنیم. ادامه این وضعیت بعد از اکران نوروزی تقریباً غیر ممکن است. فیلم‌هایی که در این سالن اکران می‌شوند فروش بالایی ندارند از طرف دیگر این سالن سینما هم کاملا فرسوده است و نیاز دارد که بازسازی شود.

علیخانی درباره مذاکره با موسسه سینما شهر، شهرداری و یا سازمان سینمایی برای بازسازی این سالن سینما بیان کرد: این ارگان ها پولی ندارند تا بخواهند خرج بازسازی سینما عصر جدید کنند. البته فردا می خواهم به موسسه سینما شهر بروم تا تکلیف دیجیتالی شدن یکی از سالن‌ها را مشخص کنم چون دو سالن اول و دوم ما در جشنواره فجر دیجیتالی شده اند و برای اکران نوروزی سه سالن باید مجهز باشند.

وی در پایان تأکید کرد: یک سینما در نزدیک ما هست که این سینما دولتی است و کاملاً به لحاظ تجهیزات به‌ روز شده و قطعاً مخاطبان ترجیح می دهند برای دیدن فیلم به آن سینما بروند. اما وضعیت سینماهای خصوصی مثل ما همین شکلی است که می بینید. امیدوارم بتوانیم با حمایت دولتی کار بازسازی را انجام دهیم.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 07 اسفند ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir