سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

شروع خوب جدیدترین فیلم ده نمکی در اکران

سرتیپی: «معراجی ‌ها» به زودی میلیاردی می‌شود

علی سرتیپی مدیر پخش فیلم «معراجی ‌ها» از فروش فوق‌العاده این فیلم در چند سینمای تهران در روز اول خبر داد و گفت: فیلم «معراجی ‌ها» که از بعد از ظهر روز گذشته اکرانش شروع شد؛ توانست به فروش بیش از 20 میلیون تومانی برسد.

وی افزود: «معراجی ‌ها» در سینمای آزادی با سه سانس نمایش10 میلیون و 500 هزار تومان، پردیس زندگی 4 میلیون، شکوفه 3 میلیون و سینما قدس فروش 2 میلیونی را داشته است.

سرتیپی اضافه کرد: با وجود تبلیغات محیطی و رسانه‌ ای کم، استقبال از این فیلم در روز اول نمایش خود بسیار خوب بوده و امیدوارم که در دو سه روز آینده، این فیلم اسفند ماه و آخر سال گرمی را در سینماهای ایران به وجود بیاورد. این فروش ها در حالی بوده که هنوز تمام سینماهای اصلی این فیلم را اکران نکرده اند و فیلم با نیمی از سینماهایش اکران را شروع کرده است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

مدیر پخش «معراجی‌ ها» تصریح کرد: فیلم «معراجی ‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی از هفته آینده به تعداد 70 تا 80 سینما به اکران می رسد وی یادآور شد: برای این فیلم یقیناً در آینده نزدیک اتفاقات بسیار خوبی می‌افتد و فروش میلیاردی خواهد داشت.

منبع خبر: تسنیم
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 02 اسفند ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir