سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سینما قدس پس از دو ماه باز می‌شود

آغاز بازسازی از اردیبهشت ‌ماه

مدیر سینما قدس از بازسازی و سه سالنه شدن آن از اردیبهشت 93 با حمایت وزارت ارشاد خبر داد و تأکید کرد این سینما پس از دو ماه تعطیلی از فردا با اکران «معراجی ‌ها» بازگشایی می‌شود.

رامین نصیری مدیر سینما قدس درباره خبرهای پراکنده ‌ای که درباره تعطیلی کامل این سینما شنیده می‌شود به خبرنگار مهر گفت: ما حدود دو ماه پس از اکران «جیب ‌بر خیابان جنوبی» این سینما را تعطیل کرده بودیم. در این مدت یک بحث کلی با محمدرضا فرجی مدیر امور سینماها در وزارت ارشاد درباره حمایت از بازسازی این سینما و همچنین ارائه آثار پرفروش به این سالن داشتیم که خوشبختانه این موضوع باعث شد ما با حمایت وزیر ارشاد و فرجی در ارشاد رو به ‌رو شدیم.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی افزود: ارائه فیلم «معراجی ها» ساخته مسعود ده ‌نمکی به این سینما به عنوان سینمای سرگروه، در راستای حمایت های ارشاد از این سینما است. البته در کنار این موضوع آنها قول مساعدت دادند تا سینما قدس سه سالنه شود و این اتفاق با حمایت وزارت ارشاد و موسسه سینما شهر انجام می شود.

نصیری با اشاره به اینکه قرار است صندلی های سالن، نمای بیرون، سرویس های بهداشتی، بوفه سینما و... تعمیر شود، تأکید کرد: همچنین در ارائه فیلم‌ها نیز وزارت ارشاد ما را حمایت می‌کنند. البته در سینمای ایران در هر سال فقط چندین فیلم اکران می شوند که گیشه خوبی دارند و گرنه همه آثار که پرفروش نیستند.

وی بیان کرد: زمانی که بودجه سال 93 به سینما شهر می‌رسد همان اردیبهشت ماه است و ما کار بازسازی را انجام می دهیم. ما مشکلی برای سالن 2 و 3 نداریم و فقط باید برای پرده و صندلی ‌های سینما باید فکری بکنیم.

وی در پایان عنوان کرد: سیستم آپارات ما عوض شده است و هم اکنون نیز سینما در حال تجهیز شدن به سیستم دیجیتالی و دالبی است. این سینما پس از دو ماه از روز 30 بهمن ماه با نمایش «معراجی ها» کار خود را آغاز می کند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 01 اسفند ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir