سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

در صورت نتیجه دادن مذاکرات؛ سینما قدس فعالیتش را از سر می گیرد

با بستن سینما قدس مشکلی برطرف نخواهد شد

بانی فیلم آنلاین: مسئول امور سینماها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در صورت رفع مشکلات سینما قدس، این مرکز فرهنگی بار دیگر فعالیت خود را از سر می گیرد. محمدرضا فرجی روز در گفتگو با ایرنا افزود: سینما قدس در شش ماه دوم سال فروش خوبی نداشته و مالکان این سینما حق دارند که از این شرایط ناراضی باشند.
مسئول امور سینماها در وزارت ارشاد تأکید کرد: با بستن سینما قدس مشکلی برطرف نخواهد شد و در مذاکره اخیرم با مالکان این سینما، آنان نیز به این مهم تأکید داشتند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

فرجی ادامه داد: در جلسه ای که به زودی با مالکان این سینما برگزار خواهیم کرد به جمع بندی درستی درباره فعالیت دوباره سینما قدس می رسیم. وی گفت: مالکان سینما قدس خواهان فعالیت دوباره این سینما هستند و آنان از اینکه برخی صاحبان آثار سینمایی آثارشان را در اختیار این سینما نمی گذارند گله مندند.

مسئول امور سینماها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: سینما قدس بافت فرسوده ای دارد و می توان با همکاری موسسه سینما شهر به سمت بازسازی این سینما رفت تا به نوعی مخاطبان برای حضور بیشتر در این سینما ترغیب شوند. سینما قدس سه شنبه شب رسماً اعلام تعطیلی کرد. این سینما در میدان ولیعصر تهران واقع است.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 19 دی ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir