سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سخنگوی شورای صنفی نمایش: وزارت ارشاد باید چاره‌ ای برای سینماها معضل پیدا کند

سینما «قدس» و «ماندانا» در شرف تعطیلی

بانی فیلم آنلاین: کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: وزارت ارشاد باید چاره‌ ای برای سینماها معضل پیدا کند. تا زمانی که تولیدات سینمای ما دولتی است و سازندگان سود مالی خود را در مرحله تولید به دست می‌آورند، پخش فیلم در سینماهای خصوصی پارادوکسیکال است.

حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با تسنیم، در مورد نامه درخواست صاحبان سینمای «قدس» برای تعطیلی این سینما گفت: پس از بررسی این نامه مشخص شد که متأسفانه حق با صاحبان این سینما است. علی رغم اینکه سینمای «قدس» در بهترین جای تهران واقع شده است باید تعطیل شود.

سایت انجمن سینماداران ایران

وی افزود: سینما «ماندانا» نیز که چندی پیش برای افزایش تعداد سالن ‌های خود از وام بانکی استفاده کرده بود، اکنون با مشکل پرداخت قسط های بانکی مواجه است و با سرنوشتی مشابه سینما قدس رو به رو است. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود شاهد بسته شدن «قدس»‌ ها و «ماندانا» ‌های فراوانی هستیم.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در ادامه تصریح کرد: وزارت ارشاد باید در آینده را چاره‌ ای برای این معضل پیدا کند. تا زمانی که تولیدات سینمای ما دولتی است و سازندگان سود مالی خود را در مرحله تولید به دست می‌آورند، پخش فیلم در سینماهای خصوصی پارادوکسیکال است. باید سوبسیدهای دولتی به سینماها نیز تعلق گیرد. کاوش در ادامه گفت: اکنون که سینما «قدس» به عنوان پیشانی و بهترین سینمای تهران در حال تعطیلی است، سازمان سینمایی باید در حرکتی ضرب العجلی این سینما را به عنوان یکی از سینماهای اکران کننده فجر قرار دهد تا این مشکل برطرف شود.

وی در پایان از اکران فیلم «برلین منفی هفت» به سرگروهی سینما آزادی خبر داد و گفت: «خسته نباشید» به دلیل به دست نیاوردن کف فروش نتوانست به سرگروهی خود ادامه دهد.

منبع خبر: تسنیم
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 16 دی ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir