سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

در انتظار حمایت مسئولان:

تعطیلی سینما پرسیای شیراز به دلیل فرسودگی سقف سالن سینما

سینما پرسیای شیراز اواسط هفته آینده تعطیل می شود و به علت عدم برخورداری از یک مرکز حمایت کننده، زمان بازگشایی آن مشخص نیست.

امیر عفاف، روابط عمومی این سالن سینمایی به خبرنگار «بانی فیلم» گفت: سالن سینما پرسیا اخیراً بازسازی شده بود، اما کسی به فکر فرسوده بودن سقف این مکان نبود. متأسفانه ما مجبور هستیم دوشنبه هفته آینده سینما را به کل تعطیل کنیم تا نسبت به مرمت سقف اقدام شود، اما هنوز مشخص نیست چه نهادی از نظر مالی این سالن سینمایی را حمایت می کنند. فعلاً همه چیز در حد نقل قول های شفاهی بوده است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی افزود: سینما پرسیا، سینمای ممتاز جنوب کشور است که به سیستم دالبی مجهز شده و مالک خصوصی نیز دارد. توقع ما این است که مسئولان شهر شیراز که داعیه فرهنگی بودن نیز دارند، نسبت به حل این مشکل اقدام کنند. سینما پرسیا همیشه مورد استقبال مخاطبان واقع شده و ما حتی در گذشته اکران فیلم های خارجی را هم تجربه کرده ایم. سینما پرسیا تنها سالن سینمایی است که یک مجله داخلی منتشر می کند و گلمکانی در مجله فیلم هم به آن اشاره کرده است. ما در زمینه فعالیت های جنبی هم حضور پررنگی داشته ایم و سینما پرسیا تا امروز برای بزرگانی مثل داریوش مهرجویی بزرگداشت برگزار کرده است. همچنین جلسات نقد فیلم با حضور عوامل نیز در این سالن سینمایی برگزار شده است.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 13 آبان ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir