سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

رئیس انجمن سینماداران:

امیدوارم آقای ایوبی بتواند مشکلات سینما را حداقل به حد استاندارد برساند

بانی فیلم آنلاین: رئیس انجمن سینماداران کشور پس از دیدار با رئیس سازمان سینمایی گفت: امیدوارم آقای ایوبی بتواند مشکلات سینما را حداقل به حد استاندارد برساند تا ما بتوانیم فعالیت کنیم.

محمدقاصد اشرفی گفت: 9 مهر ماه، اعضای مرکزی انجمن سینماداران با رئیس سازمان سینمایی ملاقاتی داشتند و درباره مسائل و مشکلات سینما، صحبت و راهکارهای را ارائه کردند.

او درباره مسائل مطرح شده، گفت: در این جلسه با آقای ایوبی درباره‌ دلیل افت فروش در سینماها، به نازل بودن فیلم‌ها، نبود فیلم کودک که خانواده‌ ها را به سالن‌های سینمایی بکشاند، تک ‌محصولی بودن سالن‌ های سینما، فرسودگی سالن‌ ها که از 70 سال قبل دچار فرسایش شده‌اند، اشاره کردیم.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی ادامه داد: به رئیس سازمان سینمایی تأکید کردیم که بازسازی سالن‌های سینما به بودجه عظیمی نیاز دارد. علاوه بر اینکه باید سالن‌ ها به شکل دیجیتال هم فعالیت کنند. اشرفی اضافه کرد: همچنین درباره تبلیغات فیلم‌های سینمایی که شرایط مناسبی برای معرفی آنها به مردم وجود ندارد و نیز مساله خانمان‌ سوز قاچاق فیلم صحبت کردیم، توضیح دادیم که میزان قاچاق فیلم‌ها در سطح کشور به حدی گسترده است که پیش از آنکه فیلمی به شهرستان برسد، مردم نسخه قاچاق آن را با قیمت ارزانتر تماشا کرده‌اند.

او با بیان اینکه در این جلسه به موضوع عوارض شهرداری و مالیات‌ ها نیز اشاره شد به ایسنا گفت: از رئیس سازمان سینمایی تقاضا کردیم که فکری برای مالیات ‌های کمرشکن سالن‌های سینمایی شود. در حالی که هزینه روزانه سینماها را نیز با توجه به چهاربرابر شدن هزینه‌ های انرژی، نمی‌توانیم پرداخت کنیم. البته قرار بود معاونت سینمایی هر شش ماه مابه ‌التفاوت این هزینه‌ ها را پرداخت کند ولی تا به حال این اتفاق نیفتاده است.

رئیس انجمن سینماداران افزود: یکی از نکات مهم دیگری که در این جلسه مطرح شد، اقساط معوقه سالن‌های سینماست که برخی از سینماداران به دلیل پرداخت نکردن بدهی ‌های خود با مزایده سینماهای خود روبه رو هستند، به همین دلیل از رئیس سازمان سینمایی درخواست کمک کردیم. اشرفی در پایان با تشکر از سعه ‌صدر رئیس سازمان سینمایی گفت: امیدوارم آقای ایوبی با اخلاق پسندیده ‌ای که دارند و مشکلات ما را گوش دادند از طریق رایزنی و مشاوره‌ بتواند مشکلات سینما را به حد استاندارد برساند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 10 مهر ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir