سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

رئیس انجمن سینماداران ایران:

آغاز طرح ويژه‌ ماه رمضان در سينماها

رئيس انجمن سينماداران گفت: طرح ويژه‌ ماه رمضان در سينماها از چهارشنبه صبح (19 تير ماه) آغاز و بليت سينماها نيم‌ بها خواهد بود.

محمد قاصد اشرفي در گفتگويي با ايسنا، درباره‌ وضعيت اجراي طرح ويژه اکران سينماها در ماه رمضان ادامه داد: متأسفانه امسال فيلم جديدي نداريم و تنها «گهواره‌اي براي مادر» به جمع فيلم ‌هاي روي پرده اضافه خواهد شد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وي با ابراز نگراني از وضعيت سينماها در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: از آنجا که ما فيلم جديدي نداشتيم براي اينکه اين طرح کاملاً حذف نشود و بتوانيم آن را در سال ‌هاي بعد ادامه دهيم در هر صورت طرح ويژه را با بليت نيم بها براي مخاطبان آغاز کرديم و اميدواريم در شرايطي که بعضي از خانواده‌ ها معتقدند با وضعيت اقتصادي خانوار نمي‌توانند از سينما استفاده کنند از طرح نيم ‌بهاي ماه رمضان استفاده کنند.

اشرفي در پاسخ به اين پرسش که آيا فيلم‌هاي فعلي پتانسيل جذب حداقلي مخاطب را دارد؟ اظهار کرد: اين فيلم‌ها نمي‌توانند آنچنان که بايد مخاطب را به سمت خود جذب کنند، به همين دليل است که مي‌بينيد بعضي از سينماها مانند سينما «ماندانا» که من مديريت آن را بر عهده داريم ترجيح داده‌ايم فيلم‌ هاي قديمي‌تر که پرفروش بوده‌اند، مانند «رسوايي» را دوباره روي پرده ببريم. در واقع ما ناگزير به چنين کاري هستيم.

رئيس انجمن سينماداران در پايان با ابراز اميدواري از اينکه بليت نيم‌ بها بتواند خانواده ‌ها را به سينما بکشاند، گفت: ما مجوزهاي لازم براي سانس‌ هاي ويژه را از نيروي انتظامي گرفته‌ايم، البته اين را هم بگويم که بعيد مي‌دانم با توجه به فيلم‌ها سينماها نياز به سانس‌هاي نيمه ‌شب پيدا کنند و نهايتاً تا ساعت یک بامداد، سينماها کارشان را به پايان مي‌رسانند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 22 تیر ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir