سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

بهره‏ برداری از نخستین سینمای دیجیتالی کشور

افتتاح سینما جام جم شهر پردیس

نخستین سینمای دیجیتالی کشور به همراه یک مجموعه سینمایی با حضور معاون فعالیت ‏های سازمان سینمایی کشور و هیئت همراه، محمد لاله شهردار و اعضای شورای شهر پردیس و جمعی از شهروندان پردیسی افتتاح شد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

بر این اساس، فیلم‏های ملکه، رسوایی و حوض نقاشی از امروز در سینما جام جم پردیس اکران می‏شود. این مجموعه با شش هزار متر مربع زیربنا و با هزینه‏ 5 میلیارد تومانی ساخته شده است. این مجتمع شامل سه سالن سینما با نام ‏های «شاپرک مخصوص کودکان»، «الماس» و «آسمان» با ظرفیت 310 نفر است.

این طرح ‏ها پس از 10 سال با حضور مهدی عظیمی، معاون سازمان سینمایی کشور و هئیت همراه، شهردار و اعضای شورای شهر پردیس و جمعی از شهروندان شهر پردیس افتتاح شد. فاز نخست این مجموعه شامل سه سالن سینما و دو مجتمع تجاری بوده که با توجه به تکمیل نشدن فاز دوم که شامل پارکینگ عمومی و دو سالن پذیرایی است، با تعهد محضری که از سرمایه ‏گذاران این مجموعه با نظارت فرمانداری گرفته شده، این مجتمع راه‏اندازی شد.

پردیس، مرکز شهرستان پردیس بوده و پرجمعیت‏ترین منطقه مسکونی شمال ‏شرق استان تهران محسوب می‏شود. این شهر در فاصله 17 کیلومتری پایتخت و دامنه رشته کوه‏‏های البرز قرار گرفته است. براساس آخرین سرشماری، جمعیت این شهر 100 هزار نفر است که بر اساس طرح جامع تا 600 هزار نفر را در خود پذیرا خواهد بود.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 29 اردیبهشت ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir