سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

پس از تعطیلی سینما فلسطین اصفهان این بار نوبت به تعطیلی سینما ایران رسیده است

تعطیلی یک سینما در اصفهان

مدیر مجتمع نمایشی ایران فیلم گفت: بانک دی صاحب جدید سینما ایران برای تحویل گرفتن این سینما از صاحب قبلی یعنی بنیاد شهید سرباز می‌زند و به همین دلیل سینما ایران قربانی دعوای این دو نهاد شد و از امشب تعطیل می‌شود.

به گزارش فارس، روزهای خوش هنری در اصفهان رو به پایان است، پس از تعطیلی سینما فلسطین این بار نوبت به تعطیلی سینما ایران رسیده است، سینمایی که به گفته مسئولانش امشب آخرین اکران در آن صورت گرفته و سپس به تاریخ می‌پیوندد. سال گذشته روزنامه ‌ها هر روز آگهی مزایده سینما ایران را چاپ می‌کرند و مسئولانش از عدم سوددهی سینما به ستوه آمده بودند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

سینما ایران به کار خود پایان داد و خاطره‌های بسیاری از بهترین فیلم‌های سینما کشور به یادگار گذاشت، آری از این پس باید از کنار این سینما نرم و آهسته عبور کرد تا مبادا چینی دلتنگی ‌هایش ترک بردارد و بغض فروخورده از مردمی که غرق کار شده‌اند و مسئولانی که به فکر سود خود هستند فروشکند.

جای پرسش‌ های بسیاری وجود دارد تا از مسئولانی که قول آبادانی فرهنگی در مهد هنر را می‌دهند، اما به محض سرکار آمدنشان نه تنها به وعده‌ ها عمل نمی‌کنند و وضعیت آرام فرهنگی شهر را به وضعیتی بحرانی مبدل می‌کنند، پرسیده شود. مشخص نیست آینده این سینما در آینده چه می‌شود، یک سینما هم از جمع سینماهای اصفهان کم شد، شاید یک بانک پر و پیمان و یک رستوران مجلل صاحبان ایران را راضی کند و به جای عکس هنرمندان بر سر در آن، بیلبوردهای انتخاباتی در آن نصب شود چرا که گویا رضایت هنرمندان و مردم در این مورد اهمیتی ندارد، به راستی سینما ایران قربانی رکود اقتصادی کشور شد یا قربانی فقر فرهنگی؟

مدیر مجتمع نمایشی ایران فیلم در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأیید خبر تعطیلی سینما ایران گفت: خرداد ماه سال گذشته سینما ایران اصفهان در قالب یک مزایده به بانک دی واگذار شد که تا قبل از آن توسط بنیاد شهید اداره می‌شد. وی افزود: اکنون بانک دی با وجود اینکه سند سینما ایران به نام آنها زده شده است، عدم تمکین می‌کنند و هیچ اقدامی برای در اختیار گرفتن سینما ایران و انجام امور آن نمی‌کنند. رحمان دیانت پور ادامه داد: بهانه بانک دی برای عدم تمکین تخلیه نکردن بوفه این سینما بود، اما با تخلیه بوفه سینما توسط مسئولان سینما باز هم اقدامی انجام ندادند و بنیاد شهید هم مسئولیت پرداخت حقوق کارمندان آن را قبول نمی‌کند.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 13 اردیبهشت ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir