سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

کاشانی‌ ها سینما نمی‌روند

تنها سینمای شهرستان 500 هزار نفری كاشان با كاهش تماشاگر روبه رو شده است

به علت عدم نمایش فیلم‌های متناسب با فرهنگ شهرستان مذهبی كاشان؛ تنها سینمای شهرستان 500 هزار نفری كاشان با كاهش تماشاگر روبه رو شده است.

به گزارش ایلنا هر چند شهرستان کاشان از قدیم الایام دارای دو سینما بود ولی در حال حاضر تنها یک سینما دارد و نمایش سریال های جدید و جذاب از شبکه ‌های مختلف رسانه اکثر مخاطبین این شهر را جذب سیما کرده است ولی علت اصلی کاهش تماشاگران در این سینما عدم ساخت و نمایش فیلم‌های متناسب با فرهنگ این شهرستان است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان اینکه نمایش فیلم‌ های جذاب و دیدنی نیازمند سرمایه گذاری زیاد است، گفت: با توجه به اینکه شبکه ‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران فیلم‌های جدیدی را برای مخاطبین به نمایش می‌گذارد باعث کاهش حضور مردم در تنها سینمای این شهر شده است و فقط قشر دانشجویان غیربومی به این سینما مراجعه می‌کنند لذا متولیان سینما باید برای جذب مخاطبین خود فیلم‌ هایی را به نمایش بگذارند که متناسب با فرهنگ مردم این شهر باشد.

«مهدی نادعلی» با بیان اینکه به خاطر بافت مذهبی که شهرستان کاشان دارد از سینما زیاد استقبال نمی‌شود، گفت: فیلم‌هایی که در سینمای کاشان به نمایش گذاشته می‌شود باعث شده فقط قشر خاصی که غیربومی هستند به این سینما بروند.

منبع خبر: خبرگزاری ایلنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 24 دی ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir