سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سینما تک پردیس سینمایی قلهک دوباره آغاز به کار می کند

نمايش آثار كلاسيك سينما


مالک پردیس سینمایی قلهک از آغاز به کار مجدد سینما تک آن با دور جدید نمایش آثار کلاسیک سینما خبر داد. سيد جمال ساداتیان تهیه کننده سینما و مالک پردیس سینمایی قلهک در گفتگو با خبرنگار هنر آنلاین گفت: سینما تک پردیس سینمایی قلهک راه اندازی می شود.

او تصریح کرد: در تمام دنیا سینما تک ها برای نمایش فیلم به علاقه مندان سینما مخصوصاً دانشجویان هنر وجود دارد که فیلم های بزرگ و کلاسیک تاریخ سینما را به نمایش می گذارد. چون جای واقعی دیدن فیلم در سینما است نه در تلویزیون و علاقه مندان به فیلم های کلاسیک هم سالها آثار سینمایی خارجی را در تلویزیون دیده اند؛ بنابراين برنامه های پردیس قلهک می تواند برای علاقه مندان به سینما بسیار جذاب باشد.

ساداتیان تصریح کرد: سعی ما این است که فیلم های جذاب تاریخ سینما را بر پرده نشان دهیم و جلسات نقد و بررسی هم که پس از نمایش فیلم ها برگزار می شود؛ به نوعی حکم یک کلاس آموزشی را برای علاقه مندان به سینما خواهد داشت. با توجه به اینکه ارشاد قصد داشت تنها یک سینما تک در تهران داشته باشد، خوشبختانه قرعه به نام پردیس سینمایی قلهک خورد و با توجه به فضای متفاوت این مجموعه که می تواند تمام نیازهای هنرمندان و مراجعان اینجا را بر آورده کند، امیدوارم همه از دور جدید نمایش فیلم ها در سینما تک پردیس سینمایی قلهک لذت ببرند.

سری اول نمایش فیلم در سینما تک پردیس سینمایی قلهک با نمایش فیلم هایی چون «مرد سوم»، «پدر خوانده»، «غلاف تمام فلزی» و «ارباب حلقه ها» همراه بود که با استقبال بالای علاقه مندان به سینما روبه رو شد.

منبع خبر: روزنامه سينمايي باني فيلم
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 4 آبان ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir