سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سینما دریای آستارا آتش گرفت

شب جمعه تنها سینمای شهرستان آستارا دچار آتش‌سوزی شد


گروه امدادی آتش‌نشانان آستارا برای اطفای حریق به محل سینما دریای آستارا اعزام و به عملیات اطفای حریق پرداختند. نیروهای امدادی موفق شدند پس از تلاش فراوان حریق این سینما دریایی آستارا را خاموش کنند.
مسئول اداره آتش‌نشانی آستارا در گفتگو با خبرنگار فارس از مهار آتش‌ سوزی این سینما در مدت کمتر از نیم ساعت خبرداد.

سیروس وظیفه درباره جزئیات این آتش‌سوزی، گفت: پلیس 110 در ساعت 20.24 شب از آتش‌سوزی سینما دریای آستارا خبر داد و بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی با گروه متخصص عازم محل حادثه شدند. وی افزود: دو خودروی سنگین، یک دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه تانکر آتش‌نشانی با گروه کامل نیروهای آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

این مسئول، با اشاره به تلاش نیروهای آتش‌نشان برای مهار آتش سینما دریا، افزود: با تلاش کم ‌نظیر مأموران آتش‌نشانی در کمتر از نیم ساعت آتش‌سوزی داخل سینما دریای آستارا به طور کامل اطفا شد. به گفته وی، در این آتش‌سوزی سقف کاذب و تعدادی از صندلی‌ های سینما دریا طعمه حریق شد اما خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده است.

وظیفه درباره دلیل آتش ‌سوزی سینما دریا آستارا، تصریح کرد: کارشناسان در حال بررسی دلیل آتش ‌سوزی تنها سینمای این شهرستان هستند.

منبع خبر: خبرگزاري فارس
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 28 خرداد ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir