سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سالن سینمای فرهنگسرای خاوران و خانه فرهنگ پامچال مجدداً افتتاح شد

افتتاح دو سینما در تهران با بلیت دو هزار تومانی

سالن سینمای فرهنگسرای خاوران و خانه فرهنگ پامچال با نمایش دو فیلم «قلاده‌های طلا» و «فیتیله و ماه پیشونی» آغاز به کار کرد.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، این دو سالن سینما که از زمان برداشته شدن حمایت‌ های یارانه‌ای از نسخه‌ های فیلم با مشکل نمایش فیلم‌های روز مواجه شده بود، مجدداً برای نمایش فیلم‌های روز سینما آماده و راه‌اندازی شده‌اند. با آغاز به کار این دو سینما شهروندان شرق و جنوب شرق تهران این امکان را می‌یابند که در نزدیکی محل سکونت خود به تماشای فیلم‌های روز سینمایی بنشینند. بر اساس اعلام رئیس فرهنگسرای خاوران،  بلیط سینماهای مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15 با رعایت شرایط اقتصادی مردم منطقه و اقتضائات جنوب شرق تهران، تنها 2 هزار تومان قیمت گذاری شده تا خانواده‌ ها بتوانند با دغدغه کمتر نسبت به هزینه ‌های فیلم دیدن در سینماهای دیگر با هم به سینما بیایند. مژگانی معتقد است: این سیاست در پی خانواده محور بودن برنامه ‌های این منطقه اتخاذ شده است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

این دو سینما فعلاً در سه سئانس 17 و 19 و 21 به پخش فیلم می‌پردازند و در صورت استقبال بیشتر مردم سئانس‌های بیشتری به پخش فیلم اختصاص می‌یابد.

سینمای خاوران در خیابان خاوران، بعد از سه راه هاشم آباد در فرهنگسرای خاوران واقع است و خانه فرهنگ پامچال در مشیریه، پارک پامچال واقع است.

منبع خبر: روزنامه سينمايي «باني فيلم»
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 21 فروردين ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir