سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
     
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

راه‌اندازی سینمای سه ‌بعدی برج میلاد پس از آزمایش تجهیزات

با پیشرفته ‌ترین و مجهزترین سیستم سه بعدی


راه‌اندازی سینمای سه ‌بعدی برج میلاد پس از آزمایش تجهیزات سیستم‌ های مختلف سه ‌بعدی صورت می‌گیرد تا مخاطبان فیلم‌های سه ‌بعدی بتوانند این دسته از فیلم‌ ها را بدون ایجاد هیچ مشکلی در ششمین برج مخابراتی دنیا تماشا کنند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، «مجتبی خشایار فرد» معاون اجرایی برج میلاد تهران با اعلام این مطلب گفت: پس از آنکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اکران فیلم‌های سینمایی را به برج میلاد تهران داد، قرار بر این شد که یکی از سالن ‌های 120 نفره برج میلاد به اکران فیلم ‌های سه بعدی اختصاص یابد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی افزود: اما با توجه به پیچیده بودن تجهیزات نمایش سه بعدی، مسئولان فنی برج هم اکنون در حال آزمایش کردن سیستم ‌های مختلف بوده و فیلم‌های سه بعدی را به صورت آزمایشی در هر یک از سیستم‌ ها نمایش می‌دهند تا در نهایت پیشرفته ‌ترین و مجهزترین سیستم سه بعدی برای نمایش فیلم‌ها در برج میلاد تهران راه‌اندازی شود. به گفته «خشایارفرد»، استقبال بازدیدکنندگان و گردشگران نوروزی از سینماهای برج میلاد تهران با توجه به راه‌اندازی دو هفته ‌ای آن بسیار زیاد بوده و مدیریت برج میلاد مصمم به راه‌اندازی سینمای سه بعدی در بلندترین سازه کشور است و بزودی این امکان برای علاقه‌مندان به فیلم و سینما در برج میلاد فراهم خواهد شد.

سالن اصلی با ظرفیت یک هزار و 600 نفر و دو سالن با ظرفیت 120 نفر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اکران فیلم‌ها در همه ایام سال، با درجه کیفی «مدرن» مجوز گرفت.

در ایام نوروز فیلم‌ های «گشت ارشاد»، «قلاده ‌های طلا»، «فیتیله و ماه پیشونی» و «درخت زندگی» در سه سالن به نمایش در آمد که استقبال از فیلم‌ های «درخت زندگی» ساخته ترنس مالیک و «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی از سوی مخاطبان بسیار زیاد بود.

منبع خبر: روزنامه سينمايي «باني فيلم»
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 17 فروردين ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                       پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir