سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

 

   متن خبر

استقبال فوق العاده مردم از پيش‌فروش بليت ‌هاي جشنواره

در 3 ساعت اول ،70 در صد بليت ها پيش فروش شد

 

برنامه جدول کامل کلیه بخش‌های داخلی و خارجی جشنواره اعم از مسابقه سینمای ایران، آئینه سینمای ایران، جام جهان نما، جلوه گاه شرق و... را در برمی‌گیرد و بر اساس تنوع جغرافیایی سالن‌ های سینمایی تنظیم شده و همزمان با آغاز پیش ‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره سی ‌ام، در سایت http://www.fajrticket.com در اختیار علاقه ‌مندان حضور در جشنواره سی ‌ام قرار گرفته است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

محمد خزاعی دبیر سی‌ امین دوره جشنواره فیلم فجر یکی از برنامه‌های اجرایی مهم جشنواره امسال را تلاش برای ایجاد نظم اجرایی عنوان کرده بود و ارائه برنامه جامع نمایش فیلم‌ها قبل از شروع جشنواره را وعده داده بود.

سيمون سيمونيان: در 3 ساعت اول، 70 در صد بليت ها پيش فروش شد
سيمون سيمونيان مسئول پيش ‌فروش بليت‌ هاي جشنواره سي ‌ام فيلم فجر با بيان اينكه امسال براي اولين بار جدول كامل فيلم‌ها در اختيار علاقه‌مندان سينما قرار گرفت، به «باني فيلم» مي‌گويد: مهمترين وجه تمايز پيش ‌فروش بليت ‌ها، نسبت به سال ‌هاي گذشته اين بود كه ما جدول نمايش فيلم‌ها را به طور كامل آماده كرديم و روي سايت جشنواره قرار داديم. بنابراين علاقه‌منداني كه مي‌خواستند بليت بخرند، دقيقاً مي‌دانستند كه چه فيلمي را در چه سانسي و در كدام سينما مي‌توانند ببينند و خريداري بليت‌ها كاملاً به طور آگاهانه انجام شده است.

وي در ادامه مي‌گويد: ما از ساعت 12 پيش‌فروش بليت ‌ها را شروع كرديم و در سه ساعت ابتدايي بيش از  70 درصد ظرفيت سالن ‌هاي نمايشي به فروش رفت. ما بخشي از ظرفيت بليت‌ها را به مردم، دانشجويان و در مجموع تمامي اقشار جامعه و بخشي را نيز به سازمان‌ها و نهادها اختصاص داديم كه در تاريخ اول تا سوم بهمن‌ماه سازمانها مي‌توانند براي خريد پيش ‌فروش بليت ‌هاي جشنواره اقدام كنند.

سيمونيان با بيان اينكه از ساير بخش ‌هاي جشنواره مانند بخش بين‌الملل نيز استقبال خوبي صورت گرفته است، كفت: استقبال از فيلم‌ هاي سه بعدي نيز بسيار خوب بود، اما در مجموع مي‌توانم بگويم استقبال از فيلم‌ هاي ايراني در تمامي بخش‌ها بي ‌نظير و فوق‌العاده بود. مسؤول پيش‌ فروش بليت جشنواره زمان تحويل دادن بليت ‌هاي جشنواره را اينگونه اعلام مي‌كند: در روزهاي بيست و نهم و سي دي و اول بهمن متقاضيان مي‌توانند با به همراه داشتن كارت ‌ملي و كد پيگيري به پرديس ملت مراجعه كنند و بليت ‌هايشان را تحويل بگيرند. براي دانشجويان نيز 20 درصد تخفيف در نظر گرفتيم.

وي با بيان اينكه تا روزهاي بيست و هشتم و بيست و نهم دي فقط پيش ‌فروش اينترنتي انجام مي‌شود، مي‌گويد: تمام بليت ‌ها از طريق مراجعه به سايت پيش ‌فروش مي‌شود و تنها نمايندگان نهادها و سازمان‌ها با نامه‌اي رسمي به صورت حضوري مي‌توانند بليت ‌هايشان را خريداري كنند. امسال ظرفيتي را نيز به فروش بليت در روزهاي جشنواره از طريق گيشه اختصاص داده‌ايم تا مردم بتوانند از اين طريق هم بليت خريداري كنند.

سيمون سيمونيان در پايان در خصوص مقررات امسال جشنواره براي حضور در سينماهاي جشنواره اشاره مي‌كند: امسال سعي كرديم تا از ظرفيت‌ هاي خالي سالن‌هاي سينما نيز نهايت استفاده را ببريم. چون در سال‌ هاي قبل شاهد بوديم كه جلوي سينماها مردم صف مي‌كشيدند، اما سالن خالي بود، چون گاهي افرادي كه بليت داشتند، بنا به هر دليلي نمي‌توانستند در سالن حاضر شوند، اما عده‌اي هستند كه در صف ايستاده‌اند و دوست دارند فيلم‌ ها را تماشا كنند. بنابراين امسال اعلام كرديم تا يك ربع قبل از شروع فيلم حتماً كساني كه بليت دارند، در سالن حاضر باشند، در غير اين صورت افرادي كه در بيرون سينما متقاضي ديدن فيلم هستند، جايگزين خواهند شد.

   تلاش برای عدم تغییر و جابجایی در جدول زمان‌بندی جشنواره

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجرگفت: تلاش ما در ستاد برگزاری جشنواره بر این است تا برای اولین بار تغییر و جابجایی در جدول برنامه ارائه شده، نداشته باشیم.
یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفتگو با فارس درباره ارائه برنامه برای خرید اینترنتی برای اولین بار در سی ‌امین دوره از جشنواره گفت: امسال سعی کردیم در آستانه ورود به دهه چهارم جشنواره فیلم فجر و با توجه به تأکیدات دبیر جشنواره به برنامه‌ریزی دقیق و محقق شدن برنامه‌ هایی از پیش اعلام شده با تلاش شبانه‌روزی ستاد برگزاری جشنواره، با همکاری صاحبان آثار و اهالی سینما دست یابیم. ما توانستیم برنامه جامع نمایش فیلم‌ها را قبل از شروع جشنواره همان گونه که وعده داده بودیم آماده نماییم که در طول برگزاری جشنواره تا جایی که به یاد دارم این امر محقق نشده بود.

وی درباره احتمال تغییر برنامه ارائه شده گفت: با تعاملی که با تهیه‌کنندگان صورت گرفته است همه برنامه‌ها طبق زمان‌بندی از پیش تعیین شده پیش برود و تمام تلاش را می‌کنیم تا کمترین جابجایی در ارائه برنامه‌ ها را داشته باشیم، تلاش ما بر این است تا برای اولین بار اصلاً تغییر و جابجایی در برنامه ارائه شده نداشته باشیم. عشیری در خاتمه افزود: محمد خزاعی دبیر سی ‌امین دوره جشنواره فیلم فجر یکی از برنامه ‌های اجرایی مهم جشنواره امسال را تلاش برای ایجاد نظم اجرایی عنوان کردند که با تعامل صورت گرفته امیدواریم این امر محقق شده و جابجایی در برنامه ارائه شده برای استفاده متقاضیان از برنامه ‌های جشنواره در طول برگزاری نداشته باشیم و همانگونه که پیش از این به وعده‌ ها عمل شده است، تلاش می‌کنیم این روند ادامه یابد.

منبع خبر: روزنامه سينمايي «باني فيلم»
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 27 دي 1390

 

 
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات سالن هاي سينماي كشور به تفکیک استان
ثبت و رفع نقص اطلاعات و مشخصات سینماها
طراحی و راه اندازی وب سایت

 

 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir